Moothless

Feverrr :-D-:

Saturday 1 October 2011 / 23:57



Hello Human :-)

Alhamdulillah I'm alive right now and thanks to Allah the greatest. Let me live again and shine my day today although gigi aku tengah perit menahan kesakitan kawat gigi yg tengah bekerja menolak gigi aku. pfftttt memeritkan --' godaiii

Well, itu bukan cerita sebenar nak buat untuk post kali ni. It's about TWITTER wallaweeehh sekarang twitter dah famously daripada FACEBOOK Hell yeah, betul kan? Ramai now kawan Sykrh dah ada twitter. Maju gila bhaii, facebook dah mcm old newspaper dah. padan muka kau Mark Zuckerberg. lalalala ~.~ tulah siapa suruh edit facebook tu buat org meronggeng. Tak faham weh --' banyakkan kau kene serang dengan ahli facebook. Tapi takpa, kau dah beat myspace. biar twitter pulak beat facebook kau tu. eh Mark, aku still pegang facebook kau tu tau, although org banyak maki hamun kau. Kau watlek je weh, dorang membebel pon still bukak facebook kau. so cakap dekat drang 'GODAI' . Muwehehehe :'3 haish mcm-2 org tweet dekat twitter ni weh. Ada logik ada yg tak. Just nak memenuhkan tweet sudahlah kan. Same with me. Thumbs up (Y) hmmm, know what? takpayah nak menunjuk follower kau ada banyak lah kan? buat apa? orang tak kisah pon lah, kau buat trck memang aku tabik. How's that. kau follow orang bebanyak kan, then dorang follow kau balik. So selepas itu kau unfollow dorang kan? alahai leapstu nak belagak yang kau banyak follower tanpa kau follow. alahai manusia-2. gituu lah nak menipu orang x) 


Aku ni tak susah ditipu tapi tertipu dengan orang macam kau dah banyak kali dah. Thousand timeeeessss :) takpa aku maafkan kau jelah.. nanti beban dosa kau bertambah. haha. k relay dekat twitter balik. Everyday Worldwide mesti bertukar-tukar. Oh my dan aku yg lurus bendul ni pon ambik worldwide tu buat tweet. How would that? #wondering. hihi. So End, my advice. Silalah buat twitter sebab nanti facebook dah lapok baru terhege-hegeh nak buat twitter dan anda akan ketinggalan zaman. Terima Kasih :-*